LOOK: ★☆ 1K99★☆

quarta-feira, novembro 08, 2017

LOOK: ★☆ 1K99★☆


★☆ HEAD ★☆
CATWA HEAD Catya
★☆ SKIN ★☆
.:BAMBOO:. - NANA skin - FULLPACK (CATWA) @Cosmopolitan Event
★☆ HAIR ★☆
-FABIA- Mesh Hair  <Sunday> Natural Tones @Cosmopolitan Event
★☆ ACCESSORY ★☆
TABOU. Diamond Nails pack1- Maitreya @Hello Tuesday
[hh] Ella Handbag PATTERNS PACK (unpacked) @Cosmopolitan Event
CODEX_NECKLACE SOPHIA @Cosmopolitan Event
★☆ CLOTHING ★☆
Seniha. Elsa Maxi Dress // Fatpack @Hello Tuesday
★☆ POSE ★☆
<K&S> SelfieGuy. Poses.1
★☆ DECORATION ★☆
Mesh Indian 09 MI Kandy Soft Couch[ 9 LI] RARE @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 02 MI Lake View Frame [ 1 LI] @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 01 MI Palm leaf Frame [ 1 LI] @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 06 MI Hanging Pot 2 [ 2 LI] @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 03 MI Baby Panda Frame [ 1 LI] @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 05 MI Hanging Pot 1 [ 2 LI] @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 08 MI Table with Elephant[ 2 LI] @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 07 MI Table with Bear[ 2 LI] @Cosmopolitan Event
Mesh Indian 04 MI Elephant Soft Toy Decor [ 2 LI] @Cosmopolitan Event
Ariskea [Harvest] Cabin Verenda Addon


You Might Also Like

0 comentários